Crónica do Ambilokwoi-Condado da Jornada IX.

ambi3Se no olho do furacam é onde mais calma há, entom o vendaval que percorria esta Gallaecia nossa o derradeiro sábado centrou-se  diretamente no Cerqueiras Area, e durante o tempo que durou o match proporcionou umha calma sobrenatural que permitiu o confrontamento entre as duas equipas sem fatores externos que influíram.
Conscientes da importáncia do partido, sairom coas suas melhores galas as duas equipas, sem reservar nada. As jogadoras do Ambilokwoi tinham umha missom clara: evitar que os jogadores determinantes da equipa contraria desenvolveram o seu jogo habitual, tarefa à que se aplicarom notavelmente, deixando ás do Condado em só 4 pontos ao rematar a primeira metade. Pola contra, a equipa visitante tentava mandar no centro do campo e evitar que lhes chegaram bolas à sempre perigosa dianteira local, orfa de oportunidades no primeiro intervalo.ambi1
Ainda que começou pontuando o Condado, pouco a pouco, e graças aos golpes francos cobrados polas suas jogadoras, foi-se distanciando o Ambi no marcador; com todo, finalizando a primeira parte e um relativamente cómodo 4-1 ao seu favor no marcador, virom como um hábil Charls se fazia com umha bola no vértice da área e batia a Otero para ponher o empate à finalizaçom do período.
A segunda parte nom pintava bem para as da ribeira do Tea, pois o seu jogador Xacobe retirava-se lesionado ao finalizar a primeira parte; pola outra banda Josh também tivo problemas, pero puido regressar para jogar a meirande parte do tempo restante.
Com as jogadoras um pouco mais cansadas o partido decorria do mesmo jeito que na primeira parte, bastante travado e com constantes interrupçons; de facto, somente dous pontos, um por cada equipa, se acadarom em jogo. Nesta segunda parte por fim despertou o puntal do Condado Víctor, bem sujeita em defesa no primeiro tempo, pero que na prolongaçom botou a equipa ao lombo e somente a mala sorte explica que nom conseguira anotar varias oportunidades francas.
Pero quando todo parecia pressagiar a reacçom definitiva das visitantes, um penalti cobrado por Roi faltando doce minutos e transformado por Puchi deu umha vantagem (8-6) ás ambiloquenhas que parecia difícil de recuperar; entom aí agigantou-se de novo a figura de Víctor, que puxo em apuros à defesa local, e noutra acçom cheia de coragem e valentia provocou um penalti que transformou el mesmo, pondo o 8-9 no electrónico faltando menos de 3 minutos para o final.
Puido ser melhor para as visitantes, pero puido ser moito peor se faltando um minuto, umha bola solta na área e rematado com fino olfato por Roi nom fora despejado pola linha de fundo por um paradom milagroso da porteira Valighe, que justificou plenamente a confiança posta nela; o saque do devandito córner foi-se lambendo o travesseiro da meta das do Condado, deixando o 9-9 final que nom haveria jeito de mover jáambi2.
Rematada a tormenta no campo, sairom jogadoras e siareiras de caminho ao terceiro tempo, deixando ao furacam de novo em posesom do Cerqueiras Area, onde nom foi capaz de penetrar enquanto estiverom nel estas duas colosas. Remarcar também o insólito de que, se já un empate é um resultado raro, dous empates entre as mesmas equipas desafia as leis da probabilidade.
Polos locais há que salientar a Puchi, que practicamente transformou todo golpe franco que tirou, a Josh, que coas suas incorporaçons ao ataque inquietava muito à equipa contrária, aparte de secar em defesa às jogadoras rivais, e a Nuno, que bregou no centro do campo e dava certo critério à saída da bola. Polas do Condado, o seu melhor jogador e do partido foi Víctor, que, desaparecido o primeiro tempo, foi determinante no segundo para que as do Condado trouxeram algo positivo da visita; salientar também a labor da porteira Valighe, que provavelmente fixo a parada que pode valer unha liga, e finalmente o acerto de Charls na única oportunidade que tivo.

ambi4

Terceiro tempo na Revolta.
Presentavam-se no terceiro tempo as do Condado moi mermadas emefetivos devido a diferentes compromissos das suas jogadoras. Com todo, aguantarom valerosamente as birras, o riquíssimo arroz com polo, a vegana salada de garavanços, os deliciosos calhos perpetrados polo cozinheiro e incluso o licor café que apareceu na sobremesa; pero quando virom as ganhas de parranda que ainda tinham as do Ambilokwoi depois de tragar todo o anterior, optarom por retirar-se discretamente guardando forças para melhor ocasiom: umha retirada a tempo pode transformar-se numha vitoria mais adiante…