Crónica da V Jornada

VJornada

A liga gallaecia chegava à metade da competiçom e nom podia haver melhor lugar para a cita que o entruido ourensano.

As primeiras em saltar ao relvado da Sapateira fôrom as equipas da
Ambílokwoi de Vigo e Torques de Lugoslávia de Lugo. En jogo estava a liderança da competiçom e o título honorífico do campeonato de inverno.

O encontro começou com domínio territorial para Ambílokwoi, que rápido conseguírompontos que abrírom umha pequena fenda no placar. Com a passagem dos minutos Torques ficou a sobrepor-se e gozou de numerosas ocasions para marcar, porém nom conseguiu evitarchegar ao intervalo com umha desvantagem de 7 pontos a 2.

Na segunda metade as duas equipas mostrárom o seu potencial desportivo, vivêrom-se momentos de jogo de um nível extraordinário e muito igualado. Torques tivo nesses momentos a possibilidade de recuperar-se nas suas maos, depois de um intercámbio de pontos Torques aproveitou o unico erro defensivo do rival no jogo para fazer golo e colocar-se a dous pontos no placar. Com o recordo da ter ultrapassado a Suévia e um maior “fundo de armário” do que o seu rival apoderárom-se da bola e fôrom pola vitória chegando a estrelar umha bola no pau que pudo ser decisivo, mas as de Vigo, mostrando o futebol direto que as carateriza, soubêrom aproveitar os espaços de umhas linhas rivais mais adiantadas para matar o jogo e impor-se por 15 a 6 e passar a liderar a classificaçom pola primeira vez na temporada.

O segundo jogo da tarde enfrentava a equipa anfitriá das Afiadoras com a equipa compostelana da Suévia. O choque previa-se tenso e igualado já que por um lado as Afiadoras pretendiam ultrapassar a Suévia e afastar-se na classificaçom e deixar atrás a equipa corunhesa da Cascarilha e por outro a Suévia, umha das equipas favoritas tentava aproveitar a derrota do líder para meter-se outra vez em cheio na luita polo título.

Após o apito inicial a suévia saiu com mais força e passo a passo abriu distáncias no marcador.

Afiadoras mantinham a desputa da bola nivelada mas irremediavelmente os pontos caían do lado da Suévia que chegou ao intervalo com umha vantagem cómoda.

A seguir a reanudaçom as de compostela nom caírom em erros passados e mantivêrom em todo o tempo a intensidade no seu jogo, foi assim que lográrom aumentar a sua vantagem. No entanto as Afiadoras nom se vinhéron abaixo e mostrárom o seu orgulho ao pelejarem cada palmo do relvado e chegar a dominar o jogo nos momentos finais. Este domínio transformou-se em tantos, graças ao seu amplo plantel, e pugérom em certos apuros a equipa rival que a estas alturas andava mais justa de forças.

Apesar disso a Suévia soubo marcar os tempos do jogo e logrou finalmente a vitória por 7 a 16.

Para finalizar enquadrou-se o fecho da jornada num terceiro tempo fabuloso pola zona velha de Ourense que se prolongou na noite para goze das participantes.

A próxima jornada será no dia 15 de março em Compostela e enfrentará Cascarilha com Suévia e Afiadoras contra Torques.