Crónica da III Jornada

III Jornada

Às 12h botava a andar o primeiro encontro entre o Cascarilha FG da Corunha e o Ambílokwoi de Vigo. A equipa da cidade herculina chegava com muitas dúvidas devido ao seu mal começo na Liga, mentras que a equipa viguesa partía coma favorita depois de lograr empatar no seu debut em Maceda contra a Suêvia. Mas o encontro foi muito igualado na primeira metade chegando ao descanso com vitória do Cascarilha por dous pontos em um encontro mui sério por parte da gente da Corunha, na segunda metade o Ambílokwoi impujo um ritmo muito intenso sendo superiores fisicamente aos seus rivais, sem trocos para o encontro. O conjunto do Sul do País conseguiu remontar graças a umha chuva de lançamentos desde meia distanância que deixou o resultado final em Cascarilha 2-01 (7) – 2-09 (15) Ambílokwoi.

Ao rematar o encontro que dava inicio à jornada começava o Torques de Lugoslavia – Suévia, no que se jogavam o liderado da Liga. O encontro começou com um jogo pouco intenso, sobre todo por parte da equipa local, e umha superioridade clara por parte da Suévia quem jogava a bola no meio campo sem problemas e chegava com muitos efetivos à linha de 20 metros, assi pois ao finalizar a primeira metade o resultado era 1-10 a prol da equipa compostelana. Mas na segunda metade todo foi distinto, o nível de intensidade do jogo subiu muito e a Suévia viu-se incapaz de reacionar ante uns Torques que jogarom umha segunda metade muito intensa em defesa e mui acertada em ataque o que fixo que a Suévia, relaxada de mais tralo descanso, desperdiciasse a renda que tinha no descanso para acabar com o seguinte resultado Torques 4-04 (16) – 3-05 (14) Suévia.

Tralos encontros as equipas despraçaron-se à carpa que tinha montada Siareir@s Galeg@s para “desputar” o terceiro tempo num ambiente de confraternizaçom e convívio desfrutando das numerosas atividades programadas o resto do dia.

O Torques depois desta jornada situase coma líder da Liga Gallaecia mentras se prepara todo para o próximo 1 de fevereiro em Vigo, onde tomarám parte as Afiadoras de Ourense e descansará a Suévia