Quarto Tempo

Quarto Tempo – 5º Programa (23/01/2016)

Após o Natal chega o nosso quinto programa de “4º tempo”.  Emitido o dia 23/I/15 na radio Kalimera (A radio livre de Compostela). Falaremos de todo os resulados dos jogos na Liga Gallaecia disputados neste tempo desde o último programa, da classificaçom geral, teremos um novo espaço torquista “da lama ao caos” e muitas cousas mais. Todo isto, amenizado com a melhor música galaico/gaélica e com a ressaca das nossas locutoras!

Quarto Tempo – 4º Programa (21/11/2015)

Chegamos ao nosso número máxico, o quarto, este é o nosso programa de “4º tempo”. Emitido o dia 20/XI/15 na rádio Kalimera (A rádio livre de Compostela). Hoje contaremos com um novo presentador David de Casanova, o Vikingo passará a ser o nosso técnico de som e será este polo tanto o nosso primeiro programa autogerido sem a nossa técnica Xandra Kalimera (pedimos desculpas polos erros já de antemao). Falaremos coma sempre da liga gallaecia, comentara-se a última jornada e a classificaçom geral, teremos umha entrevista ao ambillokwoi, estreamos o espaço torquista “Da lama ao caos” e por último, o nosso gram conselho para sobreviver ao terceiro tempo. Todo isto amenizado coa melhor música galaico/gaélica.

Quarto Tempo – 3º Programa (11/11/2015)

Terceiro programa já de “4º tempo”. Emitido o dia 6/XI/15 na rádio Kalimera (A radio livre de Compostela). Continuamos dando dicas básica do desporto, comentara-se a última jornada e a clasificaçom geral, teremos duas entrevistas, umha com a Suévia Compostela e outra com Antón Somoza, que é membro da coordenadorada liga, e por suposto o nosso clássico conselho do terceiro tempo. Todo entretezido com temas galegos e irlandeses.

Quarto Tempo – 2º Programa (03/11/2015)

Segundo programa já de “4º tempo”. Emitido o dia 23/X/15 na rádio Kalimera (A radio livre de Compostela). Falamos dalgumhas normas básicas do futebol gaélico, entrevistas ao Cascarilha e ao Condado, repasamos a última jornada, damos o típico conselho do terceiro tempo, assim coma umha última surpresa final. Todo isto amenizado com a melhor música revindicativa.

Quarto Tempo – 1º Programa (11/10/2015)

Primerio programa de “4º tempo”. Emitido o dia 8/X/15 na rádio Kalimera (A radio livre de Compostela). Falaremos da história do futebol gaélico, a liga gallaecia, algumha dica básica de como se joga, comentara-se a última jornada e a clasificaçom geral assim como o conselho para sobreviver ao terceiro tempo. Todo isto amenizado com a melhor música galaico/gaélica.

Futebol gaélico