Crónica da I Jornada 14/15. Sam Froilam.

Suévia impom-se às Afiadoras num bom segundo tempo.

1A 1ª jornada da Liga Gallaecia tivo lugar em Nadela, no campo dos Torques de Lugoslávia e coincidindo com as festas do Sam Froilám. O primeiro encontro da tarde tivo como contendentes à Suévia F.G e às Afiadoras F.G. que, numha competida primeira metade oferecerom um bo nível ao público do Campo Municipal de Nadela. As compostelás, com um jogo de toque meio e curto impuserom-se no controlo da bola e dominarom com autoridade no relvado nadelao, contando a maioria dos seus ataques como anotaçons de um ponto. Pola sua banda, as Afiadoras com um jogo muito mais vertical, lançavam-se ao contra-ataque naquelas jogadas 3nas que a sua intensa defesa era quem de recuperar a bola. Assim, as ourensás estiverom sempre na peleja, contabilizando os seus contados mas fulgurantes ataques com golos e os consabidos três pontos. A primeira metade rematou com um tanteio de 1-6 (9) 2-0 (6).

No começ2o da segunda metade um golo de três pontos da Suévia anunciou o cambio de tendência; as compostelás tinham maior facilidade para se achegar ao marco afiador. As suevas, com umha marcha mais, graças ao maior número de relevos, converterom-se definitivamente em donas do encontro. As Afiadoras, nom perderom a cara e pelejarom por manter-se perto no marcador ao lograr um tanto que ainda dava algumha esperança ás ourensás 2-6 (12) 2-1 (7). Com o passo dos minutos, a Suévia foi atopando maiores facilidades de anotaçom ante umha 4equipa ourensá sem trocos e já afogada polo esforço realizado. Nos últimos 5 minutos, a Suévia anotaria vários golos mais fazendo medrar a diferença no placar até o definitivo 6-8 (26) 2-2 (8) que nom reflexa a igualdade na primeira metade, mais si a desigualdade na segunda.

 

5

 
 
A vigente campiona perde em Nadela.

13O segundo encontro da 1ª jornada da Liga Gallaecia enfrentou ás Ambilokwoi com Os anfritrións lugoslav@s . Numha competida primeira metade, As viguesas forom muito mais efectiv@s. A posse da bola debateu-se a partes iguais entre o jogo em longo das da ria e umhas Torques que mostrarom certa melhora no jogo a mam. Os viguesas/es mostrarom-se muito efectivos, contando todas as oportunidades como pontos a diferença da equipa local que pese a gerar um maior número de oportunidades nom lograva ter a calma precisa para transformar os pontos. Assim, as locais concederom faltas em posiçons perigosas, 16presentes que foram aproveitados polos pateadores do Ambilokwoi. Assim, a primeira metade rematou com um estranho 0-3 (3) 0-5 (5) em favor das visitantes, quando o marcador poderia ser muito mais elevado de acordo com o jogo e as oportunidades geradas por ambas equipas.

No começo da segunda me12tade as locais mantiverom o bom jogo mostrado, nom se vinherom abaixo polos erros da primeira metade e começarom a transformar os seus ataques em pontos. Alem disso, a defensa local melhorou as prestaçons da primeira metade impondo-se nas bolas longas, desactivando a principal arma dos campións. Ambilokwoi pola sua banda, ressentiu-se do estado de forma de algum dos seus melhores homens e nom mantivo a calma quando se viu superado no marcador polas luguesas. Dous pontos das visitantes ajustarom o marcador com 10 minutos para o final 1-5 (8) 0-7 (7) mais umha jogada indivi18dual local puxo um ponto mais no marcador (9-7) e fixo que o Ambilokwoi tivera que arriscar na procura dum golo. Nesse justo momento umha sucedida contra lugoslava acadaria um golo, somando 3 pontos definitivos que deixariam um 2-6 (12) 0-7 (7) no marcador.

 

19