Atualizaçom da classificaçom

classifica6Jsançom_1617

Com a finalidade de garantir que os valores definitórios da Liga Gallaecia se respeitem, temos elaborado um regulamento no que se tipificam aquelas atitudes e comportamentos que devemos fomentar e aqueles que, pola contra, devemos punir e sancionar. Assim, pretendemos situar a esfera atitudinal, o respeito, a toleráncia e o jogo limpo num plano mesmo superior às questons técnicas.

Conscientes da incomodidade que gera termos que tomar decisons que suponham a sançom a companheiras e companheiros de jogo, também sabemos da importáncia que supóm nom eludir responsabilidades e nom incorrer na passividade perante aqueles comportamentos que podam atentar contra os valores próprios da Liga.

É por isso que, julgando impróprios por incoerentes e anti-desportivos, os incidentes acontecidos no jogo decorrido 17 de dezembro entre as equipas Ambilokwoi e Condado, resolvemos dar por anulado o tanteio de dito encontro e substrair 2 pontos a cada equipa. Convencidas de que esta medida deve ser entendida nom como umha forma de castigo mas como umha liçom para a aprendizagem coletiva de todas e cada umha das pessoas que fazemos parte desta Liga, continuaremos trabalhando por fazer este necessário projeto desportivo cada vez mais grande.